We do Love them helgs

Vilken härlig dag det blev endå, trots regnet som har öst ner hela dagen. Lite mysigt endå, om man hade varit ledig och inomhus hela dagen hehehehehe. 
Limpen mötte upp mig efter jobbet så drog vi en runda på stan. Jag brukar typ aldrig kunna shoppa när jag kan shoppa, fattar ni? Asså när man har pengar hittar man aldrig något men när man inte har det hittar man allt. Fick med mig lite basic och nödvändigheter iaf, ska tillbaka och köpa ett par skor imorgon som jag blev lite tveksam över idag. Wiho! Skojs! 

Skönt med helg imorgon, har dock inga planer vad jag vet so far förutom lite träning och shopping,  och jag älskar det! Bara ta dagen som den kommer. Dock längtar jag massa till nästa helg då jag och L pratAt om att samla ihop ett stort kompisgäng o göra massa kul! Asså såååå pepppppp!! 😍😍😍 Komsi Komsi nästa helg då så vi kan ha massa skoj ihop ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback