Torsdag!

Men nu ni, nu ser jag ljuset i tunneln - är så redo för helg och att få reflektera denna vecka än mer. 
Vaknar med träningsvärk i hela kroppen och är trött, antar att det beror på vädret. Svintråkigt med regn , men å andra sidan tillåter man sig själv att bara ligga hemma i soffan och se på film 😘
Idag väntar shopping och middagsdejt med min L, det tycker jag är kul!

Var ju förbi proteinbutiken i veckan och fyllde på med lite saker som är slut, men lär tillbaka på lördag. Dels för att Limpan dricker alltid "havreshake" med tyngres proteinpulver, jag har tänkt att jag ska prova det med då det är ett bra mellanmål/frukost som är lite mättande. Sen har även prottis fått in Add icecream, har ni hört om den? Ahhhh den verkar så spännande - längtar att få prova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback