Onsdag

Hej finisar!
Imorse vaknade jag upp med galen träningsvärk. Så skönt! Tog en promme till jobb igår och slutade faktiskt 15, så limpan var gullig och kompade ut tidigare så åkte vi och tränade lite. Jag körde ett pass ur Hugos bok superkroppen.


Prova gullisar, det är jobbigare än vad du tror. Jag kommer att jämföra tiden om 8 veckor, spännande! 

Vi gick över till grannarna på kvällen och mös lite, är så glad för dem. Älskar spontanhäng, de är så kul! 

Sååå imorse vaknade jag och trodde att det var torsdag, mindre kul. Tog en promme till jobb i vanlig ordning, försöker alltid att gå så länge det inte regnar. Dels för att det är gratis vardagsmotion och dels för att jag hatar att åka buss. 🙈 jobb till 18,15 sen åkte jag till fyshuset för FX pass. Parwod stod på schemat och oh My, var jag redan död i kroppen så vågar jag inte tänka på hur jag kommer att känna imorgon. Men det var så skojigt! Älskar dessa pass ❤️ gjorde dock något konstigt när vi körde boxjumps. Stötte till benet fel eller så , för det knakade till i ryggen och jag ba NEJ. Fan. Smärta.  Haha.
Tog ett bad och får stretcha lite så kanske det blir bra , annars blir det väl besök hos kiron. Asså så tråk, jag var inte as pepp på träning idag men tog mig dit på vilja bara, så blir det tråk med ryggen det sista jag gör. Men det löser sig alltid! Wiho!


Dagens lunch! Bästa bästa nobles chicken. Så jävla gott !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback