Ny vecka!

Åh bästa helgen är tyvärrrrr förbi! Börjar få lite söndagsångest såhär på kvällskvisten. :) 
Har haft en bra och fin helg med massa skratt och rolig träning. Igår var vi på gymmet säkert två timmar + och körde böj, mark, tyngd och sen ett crossfitpass. Älskar att Linus offrar sig ibland och vill köra det jag tycker är kul med. Även om han tjatar om det ett tag efter haha.
Vid 17 vankades grill med grannarna  och vi käka och surrade i flera timmar. Chocken när vi kollade på klockan första gången och den var halv 1 .. Stackars Johan som skulle upp och jobba! 🙈 så fint att ha träffat så fina vänner, är tacksam deluxe för livet Atm. 


Idag har vi sovit, sovit och sovit känns det som. Alltså jag vet inte om det är pollen eller om kroppen är trött men något är det, varit så trött hela denna vecka så det är sjukt haha. Vi har lagat matlådor och tränat och städat idag iallafall. Mellan varven har vi sovit och sett på serier haha. Bästa! 


Denna vecka blir det bönpasta och "köttfärssås" gjord på sojafärs till lunch. :) 

Nu laddar jag batterierna för vad jag tror kommer att vara en tung måndag. Förhoppningsvis går allting vägen och det här är något jag behöver. Det vet jag innerst inne. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback