Helgen

Jobb i fredags till stängning. Limpan hade jobbat över så han kom och hämtade mig. När vi kom hem bad jag honom att ta en öl och ett varmt bad medan jag fixade mat och tände massa ljus. ❤️



Det blev en kycklingsallad med goda tillbehör!
Vi hejade på Micke i gladiatorerna och därefter blev det ett sent pass på gymmet. Så himla skönt att typ va själv.

Lördag morgon blev en sooooovmorgon deluxe och en morgonprommis följt av en god frukost. Är det bara jag som är helt frälst i njie propud?? Asså de är så jävla drömgoda.


Vi åkte och körde ett benpass sen till proteinbutiken för att fylla på lite kyckling och vassle, följt av Valbo där vi shoppade lite. 
Vi hade planer på kvällen som sprack så jag ställde mig och bakade massor och sen åkte vi och badade jacuzzi och bastu istället, så jävla underbart och min kropp behövde verkligen det. Den känns typ paj. 

Idag åkte vi runt till alla fina mammor och mormors. Jag bakade 5 rabarberpajer igår så jag gav våra mammor en varsin, våra mormors och sen en till min fina granne Viktoria. ❤️ självklart blev det presenter med men en paj kan va gos 😘 vi åkte till gymmet sen och körde överkropp och sen hem för en nap. Hade dock svårt att slappna av och jag vaknade till ett av de värsta beskeden någonsin. Fan ibland hatar jag livet så jävla hårt. 
Mamma och Bosse kom förbi på morsdag middag som vi fixade och nu har jag varit ute på en pw med Viktoria. Så mysigt och välbehövligt.... ❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback