Det var ett tag sen...



Ibland blir det så. Jag tappar suget för att skriva och jag tycker mer eller mindre att det blir en press.
Men nu känner jag mig redo igen. Vet dock inte om jag ska fortsätta här eller om jag ska gå vidare till en annan portal, det finns ju lite möjligheter ;)
Hur är livet då?
Det rullar på så jävla fint. Träningen går bra, kosten går bra, jobbet går bra och kärlek med! Min fina L.




Jag har ju ett stort samarbete med IKEA just nu som rullar på, vi försöker att bli mer klimatsmarta och har fått härliga lösningar hemma.
En del av dessa lösningar är att äta mer klimatsmart. Jag är i en period då jag tycker att kött är så fruktansvärt tråkigt (kanske kan vara för att jag ätit kött till lunch hela veckan....) och måste då bryta av med vegeteriansk mat på kvällarna för att få samvetet rent och jag tycker verkligen att det är så gott.
Förra veckan bestod middagarna av halloumi/avokado sallad och quesadillas - veggie såklart.
Nu har jag foodprepat för denna vecka och lunchen blir lax och potatis och middagen ris och korvstroganoff på sojakorv. Tycker att det känns bra att äta några mål mat veggie i veckan och det är extra kul att få med L på det hela trots lite tjat ibland ;)


 
Nu har jag precis varit ute och gått en prommis med min granne Viktoria, vet ni vad jag älskar?! Alltså när man hittar personer som man bara klickar med, har saker gemensamt med och kan pladdra på i flera timmar fastän det känns som 10 minuter. Ibland kan jag bli irriterad på mig själv att jag bara pladdrar på med allt och alla, då folk kanske tycker det är konstigt haha. Men ibland blir det ju fullträff, när man hittar likasinnande människor. Är så tacksam för det!
Likadant är det ju med min fina jessica, alltså vi hade säkert aldrig träffats om det inte vore för teamjustcheck och instagram, hur sjukt det än må låta så är det så vi träffades! Hon är en av mina bästa vänner!




 
Nog om det! Nu laddar jag för en ny vecka med jobb och träning, jag tycker verkligen att denna helg har gått för fort och ändå har vi inte gjort så mycket. I fredags var vi på middag hos Jorre och Jocke, igår började vi dagen på bästa sätt med backintervaller. Jag har börjat köra lite pass från Hugo rosas bok superkroppen. Tycker att Hugo är en kille som har sund syn på träning och verkar veta vad han gör! Sen att jag råkade ta vecka 3 pass istället för testveckan är en annan sak. Blä, ville spy. Orkar inte att jag är så ivrig att jag inte ens tänker på att det inte är detsamma
Pass som jag läste 1 minut tidigare med marklyft osv. Aja!  sen var vi bjudna på lunch sen ut på Alborgen med ett stort gäng. Mitt lag vann, gissa om det var roligt att retas med Linus? =) hihi..
Idag har vi verkligen bara chillat. En morgonprommis, storhandlat, foodprepat och bara gosat framför serier. Vi övervägde om vi skulle åka och träna men vi orkade inte. Jag skulle verkligen vilja köpa hem lite redskap att ha hemma, typ en skivstång och en box. Måste kolla upp det där!

 
Kram på er fina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback