Sunday funday

Utan tvekan! Vilken lyxig och fin söndag jag har haft. Tacksam enda in i själen.
Tog en riiiiktig sovmorgon till 9.30, Tog en prommis med smilla följt av en brak-brunch. 
Nybakat bröd, proteinpannkakor, nutella (MÖMS) smoothie, juice, avokado, Skagen - ja allt!




 Vi blev så mätta och trötta igen (🙊) att vi la oss i sängen och kika på film och gosa lite. Bästa som finns , slapp dagar!

Ner på stan för massa shopping, träningsbbyxor, skor, klänning, hejåhå! Följt av träning.
Vi körde ben idag och jag var sugen på frontböj och raka mark så det fick det bli, sen lite benpress och annat med #discHoooe . Körde lätta front med gummiband , har svårt att hitta kontakten i röva och min högra sida är typ mer kontaktbar haha. Men jävlar i min låda vad min röv är död nu, alltså på riktigt den skakar  hela tiden och jag är rädd för smärtan imorgon, vill inte! 🙊Avslutade gympasset med mag-Tabata med lärkas och Sofia. Shopping och träning är verkligen den bästa kombon, ständigt glad. Ska alltid shoppa innan träningspass haha. ;) 

Jag och Limpan skulle spela bingo, vi blev så sugna när vi va å handla ! När vi kom hem bad jag limpon att kika när de börja.

L- de är lugnt de börjar kl 19.
Jag: super, då hinner vi laga mat innan!
18.45 sätter Linus på tv och ba : men FAAAN i helvete WICKON de har ju redan börjat?!?,! De brukar ju börja 19???
Kollade du inte tiderna hjärtat? 😘 "nä men de brukar ju börja så" 😃😃😘😘🙊 

Så Hahahh vi väntar på att det ska komma ut på play 😂😂😂
Fin söndag iaf som avslutas med Ansiktsmask, peeling, yoga med limpis och ett kvällssamtal med Ida ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback