Pittdag

Igår var en skitdag utan dess like, jag har nog aldrig gråtit så himla mycket DETTA ÅR! haha ;) Jag är en lipsill deluxe men mina känslor kommer med tårar, om man kan säga så. Jag gråter när jag skrattar, när jag är ledsen, när jag är arg osv. Jag tänker väldigt mycket på hela min familj just nu och ibland önskar man att man bara kunde ta bort smärtan från någon och ta allting själv! 
 
Igår kom febern från ingenstans, jag hade tränat på morgonen och kände mig väldigt hängig och visst att den burpee alltid är jobbig men SÅ jobbig trodde jag inte. Gick hem för jag mådde skit, grät och hade ont överallt. Sov nästan hela dagen och idag vaknade jag SUPERHUNGRIG, något bra iallafall. Nu har jag skickat in lite mail som var viktiga och ska nu stänga av datorn för att gå och sova. =) 



 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback