Hej från Thailand !

Hej hjärtan, hur är allt?
Här i Thai är det helt underbart, om än lite varmt.. ;) 
Dag 9 idag och vi började dagen med träning. Yoga stod på schemat uppe på en takvåning, bästa starten på dagen helt klart! :) höra fågelkvitter, havets vågor, känna värmen, känna tacksamhet! 1.5h i 35 grader , himla hot efter!! Svetten bara rinner! 

Nu ligger vi vid poolen och glassar, vi var ute på ännu en utflykt igår och brände oss lite (trots 50 i solskydd!) så vi tar igen de med lite slappt poolhäng bara. Jag blir så himla rastlös vid poolen och ligger med all fördel på stranden, medan L älskar pool. Vi kompromissar ;)
 




Har haft en helt fantastisk semester och är så tacksam att jag får spendera den med mitt hjärta. Det var längesen vi åkte bara vi två och det är så otroligt mysigt! Vi gör precis vad vi vill haha! 
Vi har besökt massa stränder, öar, big Buddha, view point, tränat, ätit god mat, gått på massage, kollat på den vackra solnedgången,  pussats massa och bara haft det helt fantastiskt! Tänk att det är 6 hela dagar kvar i detta paradis 
:) 























Åh, vill bara dela med mig av alla bilder härifrån. Men lunchen kallar! Jag är såå hungrig nu efter att ha käkat frukost 06!!
Har ett subway hak här breve hotellet, och salladen där kostar 30 kronor. Helt perfekt och så gott! Just nu är jag lite trött på Thai-maten efter att ha ätit det konstant 😂
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback