En clean fråga



Svar :
Hej fina du och tack snälla för din kommentar ❤️ det värmer att höra.
drycken som är på bilden heter clean och det är en bcaa dryck som innehåller 10 vitaminer, fördel också är att den inte innehåller socker, inget taurin och inga konserveringsmedel . Alltså en clean dryck 😍😘
Jag dricker den innan träning eller när jag behöver ha en extra boost. Finns på utvalda Ica butiker eller gymgrossisten :)
Håller med dig om att det är en djungel ibland ;) hör av dig om du undrar nå mer! Kramis  
Kommentarer
Tessan säger:

Tack så hemsk mycket för ditt snabba svar. Har nu varit och laddat upp med några Clean inför helgen 😊 Blev lite full i skratt när jag satt och kikade runt på din Insta,har följt dig ett tag men aldrig insätt att vi bor ca 300m i från varandra. Hoppas jag springer på dig nån gång 😊
Trevlig helg

Svar: Men Gud vad kul!! Var bor du??? :D vad heter du på insta😍
Wiktoria Ahlin

2016-03-04 | 19:20:40
Tessan säger:

Ja det var lite roligt när jag upptäckte det 😊 Jag bor på Smaragdvägen inte bland radhusen utan på gatan med villorna mot skogen. teessaan_ heter jag på insta, har inga träningsbilder men desto mer vardagsbilder. Hoppas vi springer på varandra 😃

2016-03-05 | 15:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback