Underbara helg

Ni vet känslan när man lägger sig i en nybäddad säng, nyduschad, lite solbränd och känner sig så jävla tillfreds med livet? Där är jag nu.
Herregud jag har haft 2016 bästa helg hittills. Jag vet inte var jag ska börja för jag har knappt några ord. Är bara så tacksam. 
Tänk att jag fått möjligheten att få lära känna Jessica, vad skulle jag göra utan dig? ❤️


Vi har gått prommisar, skrattat, haft djupa diskussioner, spelat spel, ätit god mat (och Jessicas bästa fika!!), suttit på bryggan och solat, fiskat, fått bottennapp, Viktor fick gädda, en telefon bestämde sig för att bada, vi har bastat, druckit vin, stört oss på myggor och bara haft den bästa helgen någonsin. 




Jag och Linus åkte hem igår vid 3. Vi tog ut massa filtar och kuddar och la oss i solen för sol och mys bara.❤️ bästa limpo.
Vi var bjudna på middag hos Linus mamma vid 17 så vi packade ihop stugan och var sååå ledsna när vi åkte hem. Håller vädret i sig kanske vi lånar den i helgen med 😍 

Idag har vi bara myst. Tog en morgonprommis på morgonen sen solar hela dagen typ. På kvällen kom våra bästa grannar över för häng och middag. Det blev lite plock och sen grillat. Älskart!
Nu ska jag ladda batterierna för en ny jobbvecka och förhoppningsvis en härlig helg ❤️😃





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback