Onsdag

WAAAOOOWW igår körde jag världens disco pass på morgonen. Alltså jag hade knappt någon tid för vi hade morgonmöte på jobbet men ville få in ca 30-40 minuter ben/mage, så jag körde bara maskiner och massa dropset och superset. Disco wickan! 😂 ibland får man! 

Tog en prommis till jobbet och skämdes ihjäl över mitt face, alltså så himla svullen för jag har sån tandvärk. Vid 15 hade jag en akuttid hos tandläkaren och en inflammation i käkleden visade det sig vara, såklart. Jag fick massa smärtstillande och vi gjorde även en avgjutning för bettskena som vi ska fixa till om två veckor.. Alltså Linus väcker mig så ofta för han tror att jag ska gniSsla sönder mina tänder.. Tur man har friskvårdsbidrag iaf .. 
Det har blivit mer gnisslande på senaste då det hänt så mycket och stress bidrar ju till det, vad jag förstår. Det kommer nog bara att bli bättre :) 


Idag tog jag en pw till jobbet, herregud vad varmt och skönt det var! 
Jobb till 18.15 sen FX 18.30, aaaaah så kul men svettigt pass. Värsta blocket var 100 walleballe och straffburpees när man släppte bollen... Min kropp e dööööd.

Nu ska jag planera inköpslista och mat för helgen. Limpan har beställt hamburgare och korv med bröd, blir man förvånad? Hoho


Prova detta pass hjärtan, as kul! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback