Fridayyyyy!

Äntligen fredag!!! Tänker vissa, men inte jag ;) jag jobbar lördag så jag får helg imorgon!
Men vilken fin fredag jag har haft!
Tog en prommis till stan imorse, några godingar från jobbet hade bokat dejt på mysigaste stället i stan för frukostbuffé ! :) 



Efter det väntades jobb + shopping på lunchen (bästa som finns att jobba på stan ;) 
Limpan hämtade mig efter en kaos stängning utan dess like, och vi brummade till gymmet direkt. Skönt att ha det "avklarat", för just så kändes det! Jag ville träna men längtade verkligen hem!
Så skönt att sätta sig och äta en god middag och mysa lite. :) 
Nu laddar jag om för en fullspäckad lördag , men det gör inget för den kommer bli sjukt bra. Som alla dagar! ❤️
Jobb, lunch med Helena, knäckning av rygg och axel hos Dojjan, kalas och hej å hå! Det blir den bästa lördagen!!!! 


Kvällens dinner!😃



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback