Tireeeeed!

Men när ska tröttheten släppa egentligen? Blir galen.. Det tar säkert ngn vecka men är så trött på att vara trött haha. 

Igår, söndag, vaknade vi sjukt tidigt. Det var min första lediga dag sen Thai. Jag började ju jobba samma dag vi kom hem!
Såå jag började dagen med en löprunda, annars hade jag aldrig fått den avklarad haha. Sen bestod dagen av chill, vi åkte o shoppade lite nytt till hemmet, nya sängkläder bla. Vi har haft vitt så länge men tycker typ att färgen blir äcklig efter ngn månad, så nya fina inhandlades. svärmor bjöd på grillat och sallad när vi var klara, mycket tacksamt ! Fick även matlåda ❤️ bästa millis!!
Ida kom förbi på kvällen och vi gosade massa, innan jag däckade vid 10.




Idag väntades heldag på jobb men jag tog en 5km löprunda innan jobb. Tänkte att jag säkert kommer vara trött efter jobbet och det strular alltid ihop sig med bilen på måndagar då L har innebandy, så lika bra att ha det avklarat typ ;) gjorde världens godaste smoothie till frukost!
Whey protein, acai, kvarg, hallon, aronia, spenat och krossad is. Toppa med chiafrön och hallon. Mamsis.



mötte sen upp fina amelie på vägen till jobbet så det blev även en liten prommis. ❤️ 
Nu har vi precis käkat middag, sitter typ i matkoma och försöker att inte somna.
Kycklingkebab med sallad, Guacamole och proteinchips från ProTings. Jättegott verkligen, jag har 150 gram kvar till imorgon och åh jag längtar redan hihi!
Linus åt med pitabröd och det såg även supergott ut! Gillar denna kyckling, första gången vi provade den och typ samma "innehåll" som vanlig. Rekommenderar :) 
Imorgon väntas morgon träning på fys som oftast på tisdagar. Pepp!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback