Lördag

Hej o hå! Äntligen hemma tänkte jag säga, men riktigt så är det inte.
Jag saknar redan Thai, vilken underbar resa vi hade.. Alltså bara vi två, på tu man hand i två veckor. Massa sol, god mat, träning och upptäcka nya platser. vi träffade även världens gulligaste par som vi spenderade dagarna med. Så himla sjukt att vi åkte på samma plan ner, de satt två rader framför oss, de hamnar i rummet breve oss och kommer från Bollnäs, så nära oss här i Gävle!! Vi hade så kul ihop och planet var ju försenat hem så tanken var att de skulle åka med oss hem då de bokat tåg men de blev surprisade med skjuts fr Arlanda, så kul för dem men hade varit så kul med ännu mer tid ihop! Haha ❤️ 
Resan hem var lika smärtfri som resan dit, jag sov typ hela resorna vilket var jätteskönt. Jag är sjukt flygrädd och gråter jämt och mosar sönder Linus händer... på vägen hem var det helt galen turbulens men jag hade tagit sömntabletter då med (som var typ de bästa ja någonsin tagit!) så jag sov mig nästan igenom resorna. Jag kommer ihåg att jag vaknade några ggr på vägen hem när planet forsade ner typ att "jaja de var väl en fin dag att dö på" sen somnade jag om. Haha yolo! 
Vi kom hem sent på natten/morgonen på torsdags natten och på fredagen väntades jobb, galet jetlaggad men what to do! Var såååå trött när jag slutade men mamsi ville bjuda på mat så vi åkte dit och grillade , så gott efter knappt ha ätit nå kött där nere. 

Idag väntades också jobb med bästa Helena, vi är sånt bra team när vi jobbar tycker jag! :) men innan jobb tog jag en pw med linus innan vi käkade en brakfrukost ! :)



efter jobb hämtade Linus mig så vi åkte till proteinbutiken och inhandlade lite nödvändigheter innan vi åkte till fyshuset för ett benpass. Jag körde lite frontböj och raka mark, följt av lite isolerande övningar. Skönt att vara hemma på gymmet igen, och jag inväntar träningsvärken. Vi tränade väldigt mycket nere i Thai men jag kände aldrig träningsvärk? Vad kan det bero på? Haha visserligen körde jag inte lika tungt som hemma, och jag körde mycket cardio. Men tänkte att nåååågpn gång borde man väl känna lite? Nåjaaaa.

Vi grillade när vi kom hem och gjorde en stor sallad, även en "falsk" bea som är avsevärt mycket nyttigare än lohmanders och den är väldigt , väldigt god. Påminn mig så ska jag ge recept !
Nu ska jag försöka hålla ögonen öppna, vid åtta lär man väl få sova? Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback