Härlig vecka!

Fredag och lugnet infinner sig, vilken fantastisk vecka det har varit. Skön start efter semmen. 
Har fått in 2 löpturer, 1 pw, 1 fxpass, 2 gympass och ett tyngdlyftningspass denna vecka vilket känns SJUKT bra.
Jag har seriöst träningsvärk i armvecken idag haha. 
Idag hämtade pappa mig efter jobbet, världens bästa papi. Jag behövde komma hem snabbt då Ikea var hemma hos Oss och fixade. Fick världens bästa påskägg med av papsi. ❤️
Massa nya lösningar hemma och jag kommer att visa upp eftersom. 
Nu ska jag kolla om Linus vill bli besegrad i neger president och sen ladda för lördagsjobb. Tänkte köra tyngdlyftning efter jobb och sen grilla med Ida och Johan ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback