Aaaaajjjj!

Igår började jag dagen med en 6k pw! Jätteskönt men jag drog denna vinters första vurpa. 
Sen bestod dagen av foodprep och bakning. 
Linus kom vid 4 så då åkte vi till fyshuset och laddade för tyngdlyftning .
Styrkeryck, ståvändningar, stötdrag och spänsthopp. Vid 19 var det dags för FX pass och då kom Bosse med. Sen -> MAT 😂 jävlar va hangry jag var.. Lax med potatis och knäckebröd åkte i magen. 

Gårdagen såg ut såhär :
Frukost - bcaa 
Lunch - torsk, pot och räksås
Mellis - grahamsgröt , 2 Wasa knäcke 
Middag - lax m pot, romsås på kvarg , 2 knäcke 

Sen vare dags för sängen och dejta Linnex . 
Nu tar jag en pw till jobb (6k) och slutar halv 7, då är de dags för tyngdlyftning . Mina ben är helt döda och idag var de Mkt ben på schemat 😂



Kommentarer
goldieeo18 säger:

Erotic shemales
http://asianladyboy.erolove.in/?personal-megan
ebony tgirl movies shemeal sex movies sex video shemal shemeal videos transxual sex

2015-12-01 | 10:11:53
Bloggadress: http://femdomfiles.adultnet.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback